ایمان

ایمان

اجتماعی-سیاسی-نظامی
ایمان

ایمان

اجتماعی-سیاسی-نظامی

طاعت از فرمایشات رهبر عالیقدر را بر خود واجب شرعی و قانونی می‌دا


265 نفر از نمایندگان مجلس طی بیانیه‌ای در خصوص مسائل به وجود آمده در جلسه استیضاح از رهبر معظم انقلاب عذرخواهی کردند.

به گزارش خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، ۲۶۵ نفر از نمایندگان در نشست علنی امروز (یکشنبه ۲۹ بهمن ماه) مجلس شورای اسلامی، طی بیانیه‌ای ضمن تشکر از فرمایشات مقام معظم رهبری در دیدار دیروز ایشان با مردم آذربایجان شرقی به سهم خود از مسائل به وجود آمده در قضیه استیضاح عذرخواهی کردند.

ادامه مطلب ...

اصل استیضاح غلط و اقدام رئیس یک قوه در متهم کردن دو قوه دیگر خلا


رهبر معظم انقلاب صبح امروز در آستانه سالروز قیام 29 بهمن مردم تبریز با هزاران نفر از مردم این شهر دیدار کردند.

به گزارش گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب صبح امروز (شنبه) در دیدار بسیار پرشور هزاران نفر از مردم تبریز، در سخنانی بسیار مهم به تشریح رفتار و گفتار غیرمنطقی دولتمردان امریکا در بحث مذاکره و تبیین رفتار منطقی ملت و نظام اسلامی در این زمینه پرداختند و با تجلیل مجدد از حضور پرشکوه و عزتمند ملت در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن، نکاتی را درباب مسئله اخیری که در

ادامه مطلب ...

فراست دید مقام معظم رهبری ایران در مورد نیرنگ آمریکا


اذعان تحلیلگر سیاسی "آسیا تایمز":به گزارش سرویس بین‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از آسیا تایمز، نویسنده مقاله که دیپلمات برجسته هندی است و سالها در دستگاه وزارت امور خارجه هندوستان فعالیت داشته و سفرهای بسیاری را به کشورهای خاورمیانه و آسیای مرکزی داشته است، به رویدادهای مهم هفته گذشته اشاره می کند و می نویسد "هفته ای که گذشت هفته ای پر از وقایع قابل توجه و کلیدی بود. اول می توان به پیشنهاد رهبر مخالفین سوری به مذاکره دوجانبه با دولت بشار اسد رئیس جمهوری سوریه اشاره کرد. سپس می توان به دیدار تاریخی "محمود احمدی نژاد" رئیس جمهوری اسلامی ایران از مصر اشاره نمود و سوم پیشنهاد مذاکره دوجانبه ایران و آمریکا از سوی "جو بایدن" معاون رئیس جمهوری آمریکا بود."  
 

ادامه مطلب ...

حمایت نخبه مصری از فرود موشک‌های ایرانی در اسرائیل


در دیدار محمود احمدی‌نژاد، رئیس‌جمهور اسلامی ایران با نخبگان مصری که عمر و موسی نیز در آن شرکت کرده بود، یکی از نخبگان مصری از شلیک موشک‌های ایرانی به سرزمین‌های اشغالی حمایت کرد.

ادامه مطلب ...

جانبداری از شبکه روباه!


علی مطهری، نماینده مجلس شورای اسلامی در ادامه سوژه‌سازی و اتخاد مواضع فله‌ای در مباحث و موضوعات مهم کشور این‌بار به سمت وزارت اطلاعات آتش گشود و دستگیری جاسوسان مرتبط با انگلیس را مورد ابهام‌آفرینی قرار داد. به گزارش رویداد، وی که در مصاحبه با یک روزنامه اصلاح‌طلب به دفاع از دستگیرشدگان مرتبط با شبکه‌های جاسوسی پرداخته است، ضمن ایجاد تشکیک در اطلاعیه‌های وزارت اطلاعات مدعی شد وزیر مربوطه را ممکن است مورد سوال یا استیضاح قرار دهد.

ادامه مطلب ...