ایمان

ایمان

اجتماعی-سیاسی-نظامی
ایمان

ایمان

اجتماعی-سیاسی-نظامی

قرنطینه لوکس پادشاه تایلند در دوران کرونایی + تصاویر









گزارش  به نقل از دویچه وله، «واجیرالونگ کورن» ۶۷ ساله، پادشاه تایلند به همراه ۲۰ نفر از همسرانش در هتلی لوکس در کوه‌های آلپ بایرن آلمان به سرمی‌برد، در حالی که مردم کشورش با تبعات سخت شیوع کرونا و تعطیلی صنعت گردشگری در این کشور دست و پنجه نرم می‌کنند.

این پادشاه که تقریبا در تمام دوران شیوع ویروس کرونا در داخل کشورش حضور نداشت، هتل «سوننبیچل» در «گارمیش-پارتنکیرشن» آلمان را از اواخر ماه مارس به طور کامل در اختیار گرفته است و مسافران عادی دیگر نمی‌توانند در آن اقامت داشته باشند.

قرنطینه لوکس پادشاه تایلند در دوران کرونایی

بنا به گزارش رسانه‌های آلمان، او با یک هواپیمای شخصی بوئینگ ۷۳۷ در حال گشت‌زنی در اطراف آلمان دیده شده و از هانوفر، لایپزیگ و درسدن بازدید کرده است. طبق گزارش‌ها، این پادشاه که همیشه رفتار عجیبی دارد در این گشت‌وگذار حتی از هواپیما پیاده نشده و مستقیماً پس از فرود دوباره به هوا برخاسته است.

قرنطینه لوکس پادشاه تایلند در دوران کرونایی

علاوه بر همسرانش حدود ۱۰۰ ملازم دیگر به همراه او در این هتل لوکس در آلمان به سر می‌برند.

قرنطینه لوکس پادشاه تایلند در دوران کرونایی

خوشگذرانی این پادشاه درحالی صورت می‌گیرد که با شیوع ویروس جدید کرونا در تایلند زندگی در این کشور که به شدت به صنعت توریسم وابسته است با مشکلات فراوانی روبرو شده است. خیابان‌های مملوء از جمعیت بانکوک، پایتخت، تقریبا خالی شده است و فرودگاه «سووارنابومی» که به طور معمول قطب گردشگری بین‌المللی بود حالا دیگر حتی ترافیک معمولی هم ندارد. صنعت گردشگری در سال ۲۰۱۸ بیش از بیست درصد تولید ناخالص داخلی تایلند را تشکیل داده بود و حالا این صنعت به طور کامل متوقف شده است.

قرنطینه لوکس پادشاه تایلند در دوران کرونایی

درحالی پادشاه تایلند چند ماهی در هتل لوکس آلمانی خوشگذرانی می‌کند که کسی در تایلند اجازه انتقاد از پادشاه را ندارد و چنین اعمالی با مجازات‌های بسیار شدیدی مواجه می‌شود. قانونی بسیار عجیب در این کشور حاکم است که براساس کوچکترین انتقاد از پادشاه با مجازاتی دست کم ۱۵ سال حبس مواجه خواهد بود.

او که به عنوان شاه رامای دهم نیز شناخته می‌شود به دنبال مرگ پدرش در سال ۲۰۱۶ به سلطنت رسید و سال گذشته در مراسمی باشکوه و مفصل به طور رسمی تاجگذاری کرد. اما به نظر می‌رسد جانشین خلفی برای پدرش که از محبوبیت خاصی در میان مردم برخوردار بود نبوده است و از زمان به قدرت رسید مدام در حال ایجاد رسوایی پی در پی است.

انتهای پیام/

پشت پرده تحرکات اخیر تروریست‌های داعش در عراق

 

 




تروریست‌های داعش که اخیرا تلاش‌های ناکام بسیاری برای نفوذ به جنوب شهر سامرا داشته‌اند این بار در لحظات سحر با هجوم به نیرو‌های الحشدالشعبی در دو منطقه «مکیشیفه و بلد» در استان صلاح الدین شماری از این نیرو‌ها را هدف قرار داده و به شهادت رساندند.

هیئت الحشد الشعبی امروز در بیانیه‌ای اعلام کرد که با هجوم گسترده تروریست‌های داعش  به نیرو‌های امنیتی از چند محوردر دو منطقه بلد و مکیشیفه در جنوب تکریت در استان صلاح الدین مقابله کرده و شماری از تروریست‌ها را هدف قرار داده است.

در این بیانیه آمده است که ۱۰ نفر از نیرو‌های الحشد الشعبی در این حمله به شهادت رسیده و شماری زخمی شده‌اند.

هیئت الحشد الشعبی افزود: پس از مقابله با تروریست‌های داعش منطقه را برای پیگرد عناصر داعش با پشتیبانی هوایی و زمینی محاصره کردیم.

تاکتیک بی‌سابقه تروریست ها در حمله به صلاح الدین

هاشم الهاشمی، کارشناس مسائل راهبردی عراق درباره حمله تروریست‌های داعش به استان صلاح الدین تاکید کرد که تاکتیک این نبرد بی سابقه بوده است و از آوریل ۲۰۱۹ تاکنون تروریست‌های داعش چنین حمله‌ای نداشته‌اند.

ادامه مطلب ...

رفتار جالب شهید سلیمانی با محافظ‌های خود در هنگام افطار



 پس از شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حمله تروریستی سال گذشته در فرودگاه بغداد، که به دستور مستقیم دونالد ترامپ انجام شد، تمام ایران عزادار شدند. این شهید بزرگوار یکی از ستون‌های امنیتی کشور بودند.

رفتار سپهبد شهید قاسم سلیمانی باید الگویی باشد برای همه کسانی که قصد دارند در دنیا تغییری مثبت ایجاد کرده و بنده خالص خدا باشند. در ادامه متنی که به تازگی در فضای مجازی مبنی بر رفتار جالب شهید سلیمانی با محافظ‌های خود در هنگام افطار منتشر شده، مشاهده می‌کنید:

"لوح | أَذِلَّةٍ عَلَى الْمُؤْمِنِینَ أَعِزَّةٍ عَلَى الْکَافِرِینَ

در ماه مبارک رمضان اگر زمان افطار به خانه میرسیدند، میگفتند برای راننده و محافظ‌ها افطار آماده کنید تا به خانه‌شان میرسند، بتوانند کمی افطار کنند و گرسنه نمانند."

رفتار جالب شهید سلیمانی با محافظ‌های خود در هنگام افطار

انتهای پیام/