ایمان

ایمان

اجتماعی-سیاسی-نظامی
ایمان

ایمان

اجتماعی-سیاسی-نظامی

رسوایی های جنسی در غرب بیداد می کند.

مونیکا لویینسکی == بیل کلینتون

تقریبا اولین روسوایی رو شده در زمینه رفتارهای سیاست مداران امریکایی طی دهه اخیر است و به نظر میرسد با آنکه غرب ظاهرا  در زمینه جنسی مشکلی ندارد اما این  قضیه به طاعونی در بین سیاسیون غرب مبدل شده است .

بنگاه خبر پراکنی بی بی سی  با دو مورد مشکل اشاره شده روبروست و یقینا مشکلات بیشتری در این زمینه دارد که پنهان باقی مانده است .

و اما ریاست سازمان جاسوسی امریکا و در آخرین ورژن مشکل فرمانده نیروهای امریکایی در افغانستان از دیگر چالش های شخصی  سیاست مداران غربی است که هر روز سر تیتر خبری  هستند .

ادامه مطلب ...

گروه های امدادی از منطقه دوم ولایت به مناطق زلزله زده بندر جاسک


در ساعات اولیه زلزله 6.2 ریشتری روز گذشته که در شهرستان بشاگرد از توابع بندر جاسک به وقوع پیوست؛ چند گروه امدادی از منطقه دوم دریایی ولایت جهت بررسی و امدادرسانی به منطقه اعزام شدند.

به گزارش روابط عمومی نیروی دریایی ارتش، خبرهای دریافتی از گروه‌های اعزامی منطقه دوم دریایی ولایت حاکی از آن است که در این زمین لرزه فقط یک نفر جان خود را از دست داده و ضمن وارد آمدن خسارت به برخی از اماکن حدود 20 نیز نفر زخمی شدند که با کمک به موقع گروه های امدادرسان از جمله تیمهای پزشکی نیروی دریایی ارتش تحت مداوا قرارگرفته و یا به مراکز درمانی اعزام شدند.

بنابراین گزارش، تیم های امدادی و پزشکی نیروی دریایی ارتش اعزامی از منطقه دوم ولایت هم اکنون در مناطق زلزله زده مستقر هستند تا هرگونه نیاز امدادی و فوریتهای پزشکی مردم آسیب دیده را مرتفع سازند.

ادامه مطلب ...

چه کسی می تواند علَم را بردارد؟

باز دلهای ولایی بوی "تعز من تشاء" را استشمام می کنند؛ بعضی فکر می کنند که عَلَم آرمان خواهی با رفتن آنها زمین خواهد خورد اما آن خدایی که تقدیر و تدبیر امور در دست اوست در اوج اینگونه گمان ها گوشه ای از بوی خوش یکی از اولیای قهرمان خویش را در معرض باد رسانه ها و چشم های تشنه حق و حقیقت قرار می دهد تا باز دست او را در امید بخشی و راهگشایی طریق حق ببینند.

مردم دیندار ما بوی ریا را از بوی خدا جدا می کنند و این همان فرقانی است که خداوند به انسانهای متقی عنایت می کند و امروز وظیفه ما همین است و فقط خود خدا از فردا و عاقبت امر مطلع است.

امتحان های سخت برای بعضی محل سقوط است و برای بعضی مکان صعود، چون جوهر افراد در اینگونه مواقع برای همگان آّشکار می شود و این خواست خداست؛

انتخابات و رای ما


شرط لازم   انتخاب  اصلح آن است که باید ها  ونباید ها عقلا  دلسوزان  و انقلاب و کشور  بکار ببندیم ولی شرط کافی  آن است  آگاه شویم  رسانه ها دشمن  از چه کسانی حمایت میکنند   به وبژه ارگان منحوسی، بی.بی.سی از آمدن چه کسی و کسانی  مشعوف شد ه و سمفونی ورشکسته ها را نواخت!  این بنگا ه ها  ی خبر پراکنی تاکنون بر طبل  تحریم انتخابات می کوبیدند چه اتفاقی  در ثبت نامه کاندیده ها افتاده که این آقایان  اکنون سر ذوق آمدند و کاسه داغتر از آش شدند  و  به سرعت تغییر تاکتیک دادند؟

آیت‌الله حسن‌زاده آملی پنجشنبه به عنوان طبیب روحانی تجلیل می‌شود


سرپرست دانشگاه علوم پزشکی تهران با تأکید بر تجلیل از بزرگان در ایام حیاتشان گفت: آیت‌الله حسن حسن‌زاده آملی پنجشنبه به عنوان طبیب روحانی تجلیل می‌شود.

خبرگزاری فارس: آیت‌الله حسن‌زاده آملی پنجشنبه به عنوان طبیب روحانی تجلیل می‌شود

به گزارش خبرنگار بهداشت و درمان فارس، محمدرضا منصوری ظهر امروز در نشست خبری سومین همایش طبیب روحانی اظهار داشت: گروه پزشکی با بسیاری از مسائل طب و درمان برای درمان جسم آشنا هستند ولی نباید تمام هم و غم ما جسم‌مان باشد بلکه روح هم نیاز به طبیب دارد که آشنایی با بزرگان این حوزه و نحوه زندگی آنها می‌تواند بسیار تأثیرگذار باشد