ایمان

ایمان

اجتماعی-سیاسی-نظامی
ایمان

ایمان

اجتماعی-سیاسی-نظامی

فتتاح دانشگاه پدافند هوایی و رونمایی 10 پروژه جدید در دهم شهریور/ 250 توصیه فرمانده کل قوا درباره قرارگاه پدافند هوایی

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء(ص) با اشاره به برگزاری رزمایش این قرارگاه در یکی از مکان‌های مقدس کشور گفت: در روز پدافند هوایی (دهم شهریور ماه) از پروژه‌های جدیدی نظیر "رفیع"، "رجال" و "غفار1" رونمایی خواهد شد.
امیر سرتیپ "فرزاد اسماعیلی" در گفتگوی مشروح با خبرنگار دفاعی - امنیتی باشگاه خبرنگاران، با اشاره به مطالبات فرمانده معظم کل قوا از قرارگاه پدافند هوایی اظهار داشت: دستور تاریخی و شجاعانه تفکیک بخش "پدافند هوایی" از "آفند نیروی هوایی ارتش" به تدبیر فرمانده معظم کل قوا بود و نظر ایشان از این تفکیک، داشتن یک نیروی تخصصی در بخش دفاع و پدافند هوایی بود، زیرا ما قبلاً پدافند هوایی داشتیم، اما مأموریت‌های آن متفاوت بود.   ادامه مطلب ...

اوباما خواستار تعویق تشدید تحریم‌های ضدایرانی تا پایان سال 2013 شده است

روزنامه آمریکایی "لس آنجلس تایمز" در مقاله جدید خود ضمن اذعان به وجود اختلاف در هیئت حاکمه آمریکا بر سر نوع رویکرد دولت آمریکا در قبال کشورمان معترف شد اوباما از اقدامات نمایندگان تندروی آمریکایی در قبال ایران نگران است و از این موضوع می هراسد که امکان تعامل مستقیم با ایران از دست برود.
به گزارش سرویس بین‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از لس آنجلس تایمز، "پائول ریشتر" تحلیلگر "لس آنجلس تایمز" با اذعان به اختلاف موجود میان مقامات آمریکایی بر سر نوع تعامل با ایران می نویسد "انتخاب رییس جمهوری معتدل همچون "حسن روحانی" در ایران سبب ایجاد اختلاف و شکاف میان کاخ سفید و کنگره بر سر برنامه هسته ای ایران و چگونگی مواجهه با آن کشور شده است. دولت اوباما امیدوار است تا بتوان از فرصت ایجاد شده برای تعامل مستقیم با ایران استفاده کرد.  ادامه مطلب ...

طرح ترور بشار اسد خنثی شد

دستگاه اطلاعاتی سوریه طرح ترور بشار اسد رئیس جمهور این کشور را خنثی کرد.
به گزارش سرویس بین‌ الملل باشگاه خبرنگاران؛روزنامه الدیار لبنان در گزارشی نوشت:دستگاه اطلاعاتی اردن تلاش برای ترور"بشار اسد" را کشف کرده وآن را به اطلاع دستگاه اطلاعاتی سوریه رسانده است.

این روزنامه اظهار داشت:روز دوشنبه 3ژوئن گروه های افراطی در صدد استفاده از سامانه پدافندی قابل حمل که از قطر برای حمله موشکی در سطح   ادامه مطلب ...

غربت ریحانه‌ها از کوچه بنی‌هاشم تا خیابان‌های تهران

مادری در ماه رمضان، در یک کوچه، با طفلی صغیر کبود می‌شود و اگر همین بسیجیان نبودند آن مادر شاید جان می‌داد؛ از این رفتارها در تاریخ اسلام هم ثبت شده در اینجا بسیجیان بودند اما در آن کوچه، تنها کریم آل طاها بود.

خبرگزاری فارس: غربت ریحانه‌ها از کوچه بنی‌هاشم تا خیابان‌های تهران 
ادامه مطلب ...

دیلی‌تلگراف: غرب باید برای پیروزی اسد آماده شود

«کان کافلین» کارشناس روزنامه «دیلی‌تلگراف» می‌گوید کشورهای غربی باید خود را برای پیروزی نظام سوریه آماده کنند. او می‌گوید این پیروزی تنها شکست مخالفان سوریه نیست، بلکه شکستی برای کشورهای غربی و پیروزی برای ایران و روسیه است.

خبرگزاری فارس: دیلی‌تلگراف: غرب باید برای پیروزی اسد آماده شود 
ادامه مطلب ...