ایمان

ایمان

اجتماعی-سیاسی-نظامی
ایمان

ایمان

اجتماعی-سیاسی-نظامی

وقتی عقـــل، عاشـــق شود


« وقتی عقـــل، عاشـــق شود ...

عشـــق، عاقــــل میشود و ...

شهید میشوی ....! »


•شهید دکتر مصطفی چمران

زمانه عجیبی است!


 

 زمانه عجیبی است!

برخی مردمان امام گذشته را عاشقند ، نه امام حاضر را...

میدانی چرا؟

امام گذشته را هرگونه بخواهند تفسیر میکنند

اما امام حاضر را باید فرمان برند!

و کوفیان عاشورا را اینگونه رقم زدند...

شهید آوینی

غلط آمریکایی...


سلام ، آقا دیدی تو جمع بچه ها یکی از همه زرنگ تر و تیز تره ، کارهاشو به موقع انجام میده و هیچ نقطه ضعفی نداره ، دوست داره مستقل باشه ، خوش فکره و خلاق ، اصلا با بقیه فرق داره و همه مامان و باباها دوست دارند همچین بچه ای   ادامه مطلب ...

شگفتی مجله مشهور غربی از توان متخصصان ایران + تصاویر

سلام، یه مجله غربی در مقاله ای به توانمندی های ناوگان هواپیماهای جنگنده ی ایران پرداخته و عنوان نموده که ایران علیرغم تحریم ها فراوان و برخی کمبودات و مشکلات  به خوبی توانسته در اورهال کردن هواپیماها ، نگهداری از آنها ، بهینه نمودن انواع سامانه های این نوع هواپیماها و ... اقدام که واقعا جای شگفتی دارد. جا داره از همین جا یه خسته نباشید جانانه به همه مسوولین و فرماندهان ارتش جمهوری اسلامی ایران مخصوصا نیروی الهی هوایی در ایجاد چنین شگفتی داشته باشیم . در   ادامه مطلب ...

دستپاچگی رژیم صهیونیستی


 وزارت خارجه رژیم اسرائیل سفرا و دیپلمات‌های خود در حوزه رسانه‌ای و تبلیغاتی را مکلف به ارتباط فشرده با مسئولان و سردبیران و به خصوص خبرنگاران و تحلیلگران متخصص امور ایران و پیگیر مذاکرات هسته‌‌ای بین ایران و غرب کرده‌‌اند.

، برخی گزارش‌های واصله از منابع مطلع حکایت از تحرکات بیشتر اسرائیلی‌ها برای تداوم فضاسازی تخریبی در آستانه دور جدید مذاکرات هسته‌ای بین ایران و گروه 1+5 در ژنو دارد.

در این ملاقات‌های حضوری و تماس‌های تلفنی اسرائیلی‌ها تلاش دارند تا با استناد به مفاد مذاکرات واقعی بعد از مذاکرات دور قبل بین برخی اعضای کشورهای غربی شرکت‌کننده در مذاکرات، در عین حال مطالب کذبی را به رسانه‌ها درز بدهند که با فضای واقعی مذاکرات و جهت‌گیری و رویکرد کلی حاکم بر جلسات مذاکرات کاملا مغایر است.

  ادامه مطلب ...