ایمان

ایمان

اجتماعی-سیاسی-نظامی
ایمان

ایمان

اجتماعی-سیاسی-نظامی

چگونگی انتخاب کلاه سبزهای ارتش ایران به عنوان تیم برتر اراده آهنین


 
فرمانده تیپ 65 نوهد در ادامه با اشاره به انتخاب تیم هوابرد کشورمان در مسابقات نظامی بین‌المللی روسیه به عنوان تیم برتر اراده آهنین از سوی وزیر دفاع روسیه خاطرنشان کرد: در جریان مسابقات نظامی روسیه 2016 داوران با در نظر گرفتن آیتم‌هایی از جمله نظم عملیاتی، عدم بروز خطای عملیاتی و همچنین انضباط و همکاری تیمی در میان تیم‌های مختلف شرکت‌کننده در مسابقات، ایران را به عنوان تیم برتر اراده آهنین انتخاب کردند و این عنوان از سوی وزیر دفاع روسیه به نمایندگان کشورمان اعطا شد.
 
ایران با هفت تیم منتخب و 168 نفر شرکت کننده در رشته های پامچه بیاتریون، سوگارو، هوابرد ، کوهستان، تهاجم دریایی، تک تیرانداز، غواصی عمیق در این مسابقات شرکت کردند.
امیر محمدحسن باقری در حاشیه مراسم استقبال از تیم های نظامی شرکت کننده در مسابقات نظامی روسیه در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه آموزش و تجربه میادین بین المللی از دستاوردهای این مسابقات بود، اظهار داشت: توسعه دیپلماسی دفاعی بزرگترین دستاورد مسابقات نظامی روسیه بود که موجب آشنایی کارکنان نیروهای مسلح با قابلیت ها، تجهیزات و توانمندی دیگر کشورها است.
وی افزود: خوشبختانه به تمام اهداف از پیش تعیین شده در این مسابقات دست یافتیم و تجربه خوبی برای شرکت در سایر میادین بین المللی نظامی خواهد بود.
معاون آموزشی ستادکل نیروهای مسلح با رضایت‌بخش ارزیابی کردن نتایج بدست آمده توسط تیم نظامی کشورمان گفت: صرفنظر از رتبه های بدست آمده از هفت تیم شرکت کننده، پنج تیم جزو تیم های برتر بودند و یک تیم نیز موفق به کسب رتبه دوم شد.
 

امیر باقری با بیان اینکه در جریان برگزاری این مسابقات به برخی تفاوت های آموزشی دست یافتیم تصریح کرد: بطور کلی تفاوت ها بسیار ناچیز بود اما به برخی نکات از جمله ترکیب مهارت های نظامی دست یافتیم که لزوم افزایش مهارت ها برای نظامیان را مشخص ساخت.
معاون آموزشی ستادکل نیروهای مسلح در پایان گفت: همکاران ما در این مسابقات خوش درخشیدند به طوری که رسانه های کشور میزبان نیز به این موضوع صحه گذاشتند.

نظر فیلسوف روس در مورد فرا رسیدن ظهور


 

رئیس جنبش اورآسیا گفت: معتقدم اگر شما قدرتمند باشید و از اصول انقلاب خود دفاع کنید، در نهایت پیروز خواهید شد و به آنچه در انتظار آن به سر می‌برید یعنی دنیای عادلانه و معنوی با ظهور حضرت "مهدی"(عج) خواهید رسید.

هیل: پرداخت 400 میلیون دلار به ایران و سوال و جواب‌هایی که دولت آمریکا با آن روبروست

 
.به نقل از وب‌سایت "هیل"، مایک پمپئو – عضو جمهوری‌خواه کمیته اطلاعات مجلس نمایندگان آمریکا –دولت اوباما را برای ارائه توضیحات بیشتر درباره پرداخت 400 میلیون دلار به ایران، تحت فشار گذاشته است.

پمپئو قصد دارد روز دوشنبه نامه‌ای را که در آن پرسش‌های بسیاری درباره این پرداخت مطرح شده است به وزارت خزانه‌داری آمریکا ارسال کند.

در اوایل ماه جاری میلادی، روزنامه وال استریت ژورنال، گزارش داد دولت اوباما به صورت مخفیانه یک محموله هوایی شامل 400 میلیون دلار وجه نقد را به مقصد ایران ارسال کرده است. ارسال این پول با رهایی زندانیان آمریکایی از ایران همزمان شده بود.

برخی منتقدان ادعا می‌کنند آمریکا برای آزادی این زندانیان به ایران باج داده است. به این صورت، این اقدام مقامات آمریکایی نقض سیاست‌های این کشور قلمداد خواهد شد. این در حالی است که دولت آمریکا اعلام کرده است پرداخت این وجه نقد در ارتباط با قراردادهای تسلیحاتی بوده است که پیش از انقلاب اسلامی با ایران به امضا رسیده بودند. همچنین دولت آمریکا اعلام کرد مبلغ 400 میلیون دلار نخستین قسط از بدهی 1.7 میلیارد دلاری آمریکا به ایران بوده است. این در حالی است که نحوه ارسال این پول‌ها پرسش‌هایی را مطرح می‌کند.

باراک اوباما – رئیس جمهور آمریکا – صورت گرفتن هرگونه تخلف در این‌باره را رد کرد و گفت پرداخت این مبلغ از پیش اعلام شده بود. وی همچنین گفت همزمان شدن پرداخت این مبلغ و آزادی زندانیان آمریکایی از ایران تصادفی بوده است.

با این حال، پمپئو اظهار کرد مشخص نیست آمریکا باقی مانده بدهی‌های 1.7 میلیارد دلاری‌اش را به ایران پرداخت کرده باشد. وی ادعا کرد: "پرسش‌های زیادی در این زمینه وجود دارد. پاسخ به این پرسش‌ها اهمیت دارد؛ زیرا ما نمی‌خواهیم قوانین زیر پا گذاشته شوند. همچنین، هموطنان ما در بسیاری از نقاط جهان – به خصوص در ایران -- گروگان گرفته شده اند. اکنون بهای رهایی آن‌ها برای ما روشن شده است."

عضو کنگره آمریکا: واشینگتن برای آزادی زندانیانش، به تهران باج داد/ از مواضع ترامپ در قبال ایران خشنودم


عضو کنگره آمریکا: واشینگتن برای آزادی زندانیانش به تهران باج داد/ از مواضع ترامپ در قبال ایران خشنودم اریک کنتر، عضو کنگره آمریکا، در مصاحبه با  نشریه صهیونیستی جروزالم‌پست گفت: آمریکا در برابر آزادی زندانیان خود در ایران، به این کشور باج داد.

وی درباره توافق هسته‌ای ایران گفت: موضوعی که مرا خوشحال می‌کند این است که دونالد ترامپ در مواضع خود ضد توافق هسته‌ای، که سال گذشته بین ایران و قدرت های جهانی حاصل شد، راسخ و ثابت قدم است.

این عضو کنگره آمریکا افزود: درباره این توافق هیچ اقدامی در زمینه شفاف‌سازی در رابطه با اسرائیل، بهترین متحد ما در منطقه، انجام نشد. واضح است که ارتباطی میان پرداخت 400 میلیون دلار و آزادی چهار زندانی آمریکا در ایران وجود داشت. 

کنتر در ادامه گفت: بهترین حالت برای اسرائیل وجود یک آمریکای قدرتمند است که از آن حمایت کند.این نوعی خوش باوری است که تصور کنیم که هیلاری کلینتون اگر رئیس جمهور آمریکا باشد در مدت ریاست جمهوری خود مواضعی ثابت درباره اسرائیل در پیش بگیرد. 

وی اضافه کرد: به نظرم او به روابط اسرائیل و آمریکا ضربه وارد خواهد کرد. او در معرض بادهای متغیر سیاسی قرار دارد. شما با ساختار حزب دموکرات روبرو هستید که اثرگذاری زیادی بر هیلاری دارد. 

وی افزود: به نظرم در هشت سال گذشته جامعه یهودیان آمریکا شاهد رئیس جمهوری بوده‌اند که گاهی اوقات به صراحت مواضعی خصمانه درباره اسرائیل بیان داشته است. به نظرم امسال فرصتی برای حزب جمهوری‌خواه محسوب می‌شود که باید بهره برداری لازم را از آن بکند.

از کمین ارتش سوریه برای تروریست‌ها تا عروس‌های انگلیسی داعشی و آغاز عملیات کردهای عراق

. آخرین اخبار مربوط به گروه تروریستی داعش را در اینجا با کلیک کردن روی لینک خبر مشاهده کنید.

نیروهای دولت وفاق ملی لیبی توانستند بر ساختمان رادیوی این کشور در شهر سرت، که در دست گروه تروریستی داعش بود، مسلط شوند.

نیروهای کُرد عراقی در محورهای کویر و خازر در جنوب غرب اربیل، عملیاتی گسترده‌ علیه گروه تروریستی داعش آغاز کردند.

در این فیلم لحظه‌ی درگیری شدید بین نظامیان و گروه تروریستی تکفیری داعش در لیبی را مشاهده می کنید.

پس از مرگ یک دختر نوجوان انگلیسی در سوریه پرسش های زیادی درباره محل نگهداری زنان و دخترانی که از این کشور به داعش پیوسته اند ایجاد شده است.

گروه تروریستی داعش برای حفظ مناطق تحت اشغال خود در عراق از گاز خردل استفاده کرده است.

نیروی هوایی عراق، مراکز تروریست‌های داعش را در جزیره خالدیه در غرب این کشور هدف قرار داد و شماری از آن‌ها را به هلاکت رساند.

ارتش سوریه در محور سلمیه-اثریا در جبهه حلب، بر ضد تروریست‌ها کمین گذاشت و یک خودروی جنگی آن‌ها را توقیف کرد.

به طور قطع می‌توان گفت طی پنج سال گذشته یکی از بدترین صحنه‌های دهشتناک و پرجنایت تاریخ در زندگی بشر روی کره زمین در منطقه غرب آسیا (خاورمیانه) و از سوی گروه تروریستی «داعش» رقم خورده است.

یک گزارش اطلاعاتی محرمانه افشا کرد که حمایت اوباما از مخالفان سلفی دولت بشار اسد به تشکیل گروه تروریستی داعش در سوریه یاری رسانده است.

ارتش سوریه مراکز تروریست‌ها را در حومه شرقی تدمر هدف قرار داد و شمار زیادی از آن‌ها را به هلاکت رساند.

گزارش کارگروه ویژه کنگره آمریکا درباره دستکاری گزارش های اطلاعاتی در روند مبارزه با گروه تروریستی داعش در این کشور جنجال آفرید.

در حملات هوایی ارتش مصر به مناطق مختلف استان سینای شمالی دست کم 28 تروریست وابسته به داعش کشته شدند.